Over Paul - DG Consult
Ik richt mij op het versterken van marketingteams in grote bedrijven en bedrijfsleiders van middelgrote en scale up bedrijven die vastbesloten zijn hun marketingdoelen te bereiken.
Dankzij mijn brede professionele ervaring op het gebied van digitale transformatie, marketingstrategie en people & projectmanagement, heb ik bedrijven in uiteenlopende sectoren kunnen begeleiden om hun bedrijf te laten groeien door performance & datagedreven marketing.
Mijn belangrijkste persoonlijke troeven zijn mijn enthousiasme, doorzettingsvermogen, het vermogen om bruggen te bouwen tussen mensen en een situationele, empathische leiderschapsstijl om dingen voor elkaar te krijgen.
Visie
DG Consult gelooft sterk dat marketing meer is dan alleen een kostenpost. Zelfs in uitdagende economische tijden, snijden bedrijven vaak als eerste in hun marketingbudget.
Ik wil laten zien dat het anders kan. Met een next level marketingbenadering zorg ik ervoor dat elke euro die je investeert in marketing zich meer dan terugbetaalt.
Dankzij een data-gedreven growth marketingstrategie help ik niet alleen bij het ontwikkelen van je marketing team of bedrijf, maar ook bij het aantrekken van top talent.
Missie
Als interim marketing manager en business coach is mijn missie duidelijk: ik sta klaar om marketing executives van grote bedrijven en bedrijfsleiders van middelgrote en scale-up ondernemingen te begeleiden bij het implementeren van een next level marketingstrategie.
Mijn gefaseerde, data-gedreven en hands-on aanpak leidt tot een positief rendement van het marketingbudget, met groei in omzet, kostenbesparingen en een aantrekkelijk werkgeversimago als resultaat.
Kernwaarden
Deze kernwaarden definiëren wie ik ben en waarvoor ik sta.
Vanuit mijn ...
Vooruitstrevendheid
Deskundigheid
Betrokkenheid
Breng ik ...
Meetbaarheid
Inzicht
Productiviteit
En dat levert mijn klanten op ...
Efficiëntie
Winstgevendheid
Succes
Wat anderen vertellen over Paul
Studies
- mei 2019: Digital Business Strategie (Vlerick Gent)
- 2001 - 2003: International Executive MBA - General Mgt. (Vlerick Gent)
- 2000 - 2001: Master after Master B2B Marketing (EHSAL Brussel)
- 1991 - 1997: Master Translation English – Spanish (PHVT Gent)
- 1985 - 1991: Klassieke humaniora Latijn-Grieks (College Melle)
Opleidingen
- maart 2019: Business Design Thinking Methodology (The House of Marketing)
- maart 2019: AI (Artificial Intelligence) for Business (KOOACH)
- december 2018: Masterclass UX & Usability (AG Consult)
- juni 2018: Certified SAFe 4 Agilist (Scaled Agile Inc.)
- november 2013: Conversion Optimization (Lectric Internet Opleidingen)
- mei 2013: Web accessibility (AnySurfer)
- september 2009: Internet Strategy (Lectric Internet Opleidingen)
- april 2009: Google Analytics Advanced (These Days)
- april 2009: Insights in Google Analytics (Lectric Internet Opleidingen)
- oktober 2008 – juni 2010: Unizo Ondernemers coach (Unizo)
- mei 2008: User-focus websites - Usability (IDMK)
- september – mei 2008: 360° Advertising (360° Academy)
- april 2008: Project Management (Project Management Institute Threon)
- november 2005: Coaching & Managing Sales & Marketing Teams (IfBD)
Maak kennis en ontdek wat we precies voor elkaar kunnen betekenen.
Tijdens een verkennend gesprek luister ik graag naar jouw uitdagingen en bespreek ik samen met jou de mogelijke vervolgstappen.